• bil1

  • nyyyyy
  • flag
  • mobil1
  • 3.2
  • bil22
  • flag

REMONDIS A/S søger controller til økonomiafdeling I Brøndby

REMONDIS A/S søger en dygtigt og kompetent controller til vores økonomiafdeling

REMONDIS A/S fortsætter med at udvide vores aktiviteter i Danmark, og i den forbindelse søger vi derfor en controller til vores økonomiafdeling i Brøndby. Du vil indgå et dygtigt og kompetent team, hvor det er vigtigt, at du som person arbejder analytisk, struktureret og kan holde overblikket. Du vil have arbejdsopgaver, som vil være dit ansvarsområde – hvor du fungerer med at arbejde selvstændigt. 

Du vil blive en del af en velfungerende økonomiafdeling hos REMONDIS A/S – en organisation, hvor der er højt til loftet og korte beslutningsveje. Du vil referere til økonomichefen og din primære opgave bliver at skabe og formidle overblik og transparens i tal. Der er tale om en stilling med en høj grad af frihed under ansvar - der er rig mulighed for at sætte eget præg på udvikling og procedurer. Du kan se frem til en travl, spændende hverdag, med en stor kontaktflade og opgaver, der bl.a. omfatter:

- Udarbejdelse af vognregnskab - herunder gennemgang og controlling
- Gennemgang og controlling af omsætning
- Rapportering af afvigelser til ledelsen
- Afholdelse af møder med driftsledere
- Afstemning af relevante balancekonti
- Sørge for korrekt periodisering
- Diverse assistance i bogholderiet
- Deltagelse i årsafslutning og klargøring af materiale til revisor
- Deltagelse i diverse projekter i økonomi
- Diverse assistance til økonomichefen
- Feriehjælp i resten af bogholderiet

Om dig:
Du har en relevant videregående uddannelse, Cand. Merc. /HD eller tilsvarende og erfaring med lignende opgaver eller også er du nyuddannet med ønske om en stejl læringskurve. Det er et krav, at du er stærk i Excel, kan skabe overblik i store datamængder og formår at danne dig et dagligt overblik. Ligeledes forventes det, at du har gode danskkundskaber både mundtligt som skriftligt. Det er desuden en fordel hvis du kan begå dig på tysk.

Som person er du opsøgende og udadvendt, du trives med fordybelse, handler selvstændigt og er god til at kommunikere.  Du har en god forretningsforståelse og er hurtig til at sætte dig ind i nye problematikker. Du er en teamplayer og trives i en organisation med en flad struktur og hurtige beslutningsgange. Din arbejdsstil er kendetegnet ved stort engagement og sans for detaljen. 

Interesseret?
Så send din ansøgning og CV til
Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.. Vi indkalder løbende til samtaler og ønsker stillingen besat hurtigst muligt.
Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen eller har du spørgsmål, kan du kontakte REMONDIS A/S' økonomichef på
 telefon: 43 48 92 66 

Vi tilbyder løn efter kvalifikationer, pension, sundhedsordning og feriefridage, samt en personaleforening med diverse årlige arrangementer.
Der er tale om en spændende fuldtidsstilling med arbejdsadresse på vores hovedkontor i Brøndby.


Vi glæder os til at høre fra dig

Du kan læse mere om Remondis A / S her.

REMONDIS er et stort internationalt selskab, der beskæftiger over 30.000 medarbejdere i mere end 30 lande verden over. REMONDIS’ internationale hovedkontor ligger i Lünen, Tyskland. Virksomhedens kernekompetence er bæredygtighed, håndtering af affald og genbrug. REMONDIS i Danmark er blandt de største aktører på markedet og har flere afdelinger i landet. Størstedelen af bilerne og de ansatte beskæftiger sig med håndtering af indsamlingsordninger, både for private og offentlige kunder.
REMONDIS ' mål er en fortsat udvikling af teknologi, ny viden, engagerede medarbejdere og at yde den service, vores nuværende og nye kunder efterspørger nu - og i fremtiden.

28. januar 2019

Skriv til vores konsulent

Læs mere

REMONDIS A/S' certificeringer

Læs mere

Er du vores nye medarbejder?

Læs mere

Bestil tømning online

Læs mere
HAR DU SPØRGSMÅL ELLER BRUG FOR HJÆLP?