• nyyyyy
  • bil1

  • flag
  • bil22
  • 3.2
  • flag
  • mobil1

Kvalitetspolitik

REMONDIS A/S er kendt som en virksomhed, der er ærlig og reel, og som bruger åben og dialogbaseret kommunikation. Vi vil have branchens bedste serviceniveau og de mest tilfredse medarbejdere. REMONDIS A/S ønsker også fokus på kerneområderne: Løsning af kommunale indsamlingsopgaver, kørsel af industriaffald i hele landet samt indsamling af farligt affald.

REMONDIS A/S vil løbende arbejde på at forbedre kvaliteten, dels på kerneområderne og i ledelsessystemet. REMONDIS A/S vil også arbejde med at forbedre medarbejderens tilgang til de daglige opgaver, og på at gøre dagligdagens processer lettere at overskue og gennemføre.

Den overordnede målsætning for REMONDIS A/S er at:
  • Levere serviceydelser og produkter, som lever op til kundens behov
  • Levere serviceydelser og produkter til aftalt tid
  • Behandle reklamationer hurtigt og effektivt
  • Informere kunden hurtigst muligt, hvis en aftale ikke kan overholdes og derefter indgå en ny aftale
  • Være til rådighed med relevant information
  • Være kendetegnet ved dygtige og selvstændige medarbejdere
Netop for at kunne dokumentere denne kvalitet, valgte REMONDIS A/S i 2010 at blive ISO-certificeret inden for kvalitetsstyring

Kopi af vores certificeringer kan hentes her

Skriv til vores konsulent

Læs mere

REMONDIS A/S' certificeringer

Læs mere

Er du vores nye medarbejder?

Læs mere

Bestil tømning online

Læs mere
HAR DU SPØRGSMÅL ELLER BRUG FOR HJÆLP?