• mlarsen 3
  • mlarsen 4
  • mlarsen 2
  • mlarsen 5
  • mlarsen 1
  • mlarsen 2mobile
  • mlarsen 4mobile
  • mlarsen 5mobile
  • mlarsen 3mobile
  • mlarsen 1 mobile

Kvalitetspolitik

M. Larsen er kendt som en virksomhed, der er ærlig og reel, og som bruger åben og dialogbaseret kommunikation. Vi vil have branchens bedste serviceniveau og de mest tilfredse medarbejdere. M. Larsen ønsker også fokus på kerneområderne: Løsning af kommunale indsamlingsopgaver, kørsel af industriaffald i hele landet samt indsamling af farligt affald.

M. Larsen vil løbende arbejde på at forbedre kvaliteten, dels på kerneområderne og i ledelsessystemet. M. Larsen vil også arbejde med at forbedre medarbejderens tilgang til de daglige opgaver, og på at gøre dagligdagens processer lettere at overskue og gennemføre.

Den overordnede målsætning for M. Larsen Vognmandsfirma er at:

  • Levere serviceydelser og produkter, som lever op til kundens behov
  • Levere serviceydelser og produkter til aftalt tid
  • Behandle reklamationer hurtigt og effektivt
  • Informere kunden hurtigst muligt, hvis en aftale ikke kan overholdes og derefter indgå en ny aftale
  • Være til rådighed med relevant information
  • Være kendetegnet ved dygtige og selvstændige medarbejdere

Netop for at kunne dokumentere denne kvalitet, valgte M. Larsen i 2010 at blive ISO-certificeret inden for kvalitetsstyring

Kopi af vores certificeringer kan hentes her

Skriv til vores konsulent

Læs mere

M. Larsen certificeringer

Læs mere

Er du vores nye medarbejder?

Læs mere

Bestil tømning online

Læs mere
HAR DU SPØRGSMÅL ELLER BRUG FOR HJÆLP?